niedziela, 7 lutego 2010

kolejna męska



9 komentarzy:

  1. widzę,że te męskie nie dają ci spokoju :) ale nic nie szkodzi...bo ładnie ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy koniecznie męska, bo jak dla mnie to ona jest unisex. Pasuje zarówno panom jak i paniom. Ja w każdym razie taką chciałabym dostać z kilku powodów:
    1) kolorystyka
    2) estetyka
    3) życzenia
    4) umiar w eksponowaniu wszystkiego.
    To kartka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna!!! Ja z męskimi mam ogromny problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mam chyba jakieś męskie upodobania, mnie się często męskie kartki podobaja bardziej niż "damskie" i tu wcale nei inaczej jest- mężczyźniana mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę się za twoje wyzwanie, bo mnie dusi normalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna męska i kolejna wyszła Ci super!

    OdpowiedzUsuń