wtorek, 5 lipca 2011

moje okno



14 komentarzy:

  1. nie mogę... posprzątałaś i okno umyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda, ale masz fajny, szeroki parapet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niu okien nie dotykam, bo się rozpadna tylko firankę wymieniłam
    jaki przepis, a na mufinki no wiesz jak odpowiednio mnei zachęcisz to i podam Ci ;-)


    dzięki dziewczyny

    a parapet to położona panela podłogowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz piękniej u ciebie:) muszę przyjść oblukać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie pomyślała, że mój notes będzie elementem dekoracyjnym czyjegoś parapetu:))) Nie zapomnij, że to użytkowy przedmiot... Jak nie użyjesz nie będę mogła Ci zrobić następnego:)
    ...a tak w ogóle to chciałam napisać, że tam bardzo fajny klimacik

    OdpowiedzUsuń
  6. jak sie odupisz z mieszkaniem albo bedzie Twoje już to Ci ze Stolarzm takie parapety drwniaen odsawimy, że bedziesz miała eszcze ladniej :)

    zawsze mi sie podobały takei okna, ale u mnie by nie przeszło... Kotecek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahah nie "odupisz" (co za słowo mi wyszło) tylko ODKUPISZ z mieszkaniem, to Ci ze Stolarzem taaaaaaaakie parapety drewniane odstawimy :)

    sorki za literówki kawka w laptopku sieje spustoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie to wygląda.Podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie zagospodarowany parapet! same skarby na nim! świetny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie i nastrojowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. w końcu mogę komentować :)
    ale wspaniały klimat u Ciebie, to może ja się wprowadzę ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Parapet super, a latarenka na nim boska...zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń