piątek, 12 sierpnia 2011

lepiej późno, niż później


Czyli pierwszy w tym roku SCRAP





9 komentarzy:

  1. zawsze lepiej później niż wcale :)

    a ja zaczynam się przymierzać do mjej pierwszej :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do końca roku jeszcze trochę zostało to może zdążysz nadrobić zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pastelowy, śliczny!
    My tam sooooo

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo optymistyczny. Podziwiam - ja się nawet nie próbuje przymierzać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca zupełnie inna niż te jakie do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy honorowy;)
    Zapraszam po wyróżnienie:)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Wlasnie nadrabiam zaleglosci w komentarzach i doczytalam Twoje pytanie:) Broszki poleca na kiermasz organizowany przez Lili. Mam nadzieje ze poczta nie zawali sprawy i ze dotra szczesliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIe doczytałam jeszcze wszystkich wakacyjnych postów, ale skoro to pierwszy skrap to masz niezły poślizg... A ja się martwiłam, że to ja jestem taka cofnięta ;)
    Fajny. )))))

    OdpowiedzUsuń