czwartek, 4 października 2012

dawno, dawno temu

Brałam udział w pewnej zabawie u Mariny.
No i sobie o tym zapomniałam,
Na szczeście Marina pamiętała.
Więc chwalę się tym co dostałam
-kanwy (materiałowa, plastikowa)
- igły DMC
-herbaty, kawy
- cukierasy
- mulinę DMC
- gazety do haftu
i takie coś, choc nie mam pojęcia jak to fachowo się nazywa

No i teraz ja ogłaszam zabawę, pierwsze 3 osoby które zostawią komentarz dostaną ode mnie COŚ
a co tym cosiem jest nie mam jeszcze pojęcia.
Ciekawa jestem czy ktokolwiek będzie zainteresowany, ups

4 komentarze:

  1. Też nie wiem jak nazywa sie to coś ale jest bardzo fajowe :-) Pozdrófffka od kuleczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja też chcę coś od Ciebie ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  3. a to jest chyba biscornu :) do szpilek czy igieł wiem bo mam też prezentowe :) ja już od Ciebie dostałam kiedyś piękne rzeczy więc wpadłam tylko z tym biscornu hiihi!

    OdpowiedzUsuń