czwartek, 22 kwietnia 2010

kartka i nie tylko

No fakt takie podglądanie kogoś to faktycznie niezła zabawa, aa i dla mnie cykanie zdjęć było przyjemnością

Anita - stópki, jako, że to mojej bratanicy, to były wszędzie, bo jako 2,5 latka jest nie do zatrzymania ;-)

Lili - a i owszem zmieniłam pracę, teraz już w Tychach pracuję ;-), i jestem zawodową urzędniczką, hihihi

Fioletowa- też o tym myślę, ale jakoś obawiam się, że mój zapał jest zbyt mały

Asia - wiesz to dzięki Tobie, bo nigdzie wcześniej tego nie widziałam ;-)

Madi - niestety o 21 już prawie spałam, przeziębienie daje mi się jednak we znaki

Kornelia - ojj zdecydowanie nie jest sam, choć czasami niby tyly ludzi do o koła, a nie ma się do kogo odezwać

lin_ka1 - no niestety u mnie talbletki są łykane codziennie i tak prawdopodobnie do końca życia

A teraz nieco scrapu


za jakość tych 2 zdjęć przepraszam, ale na szybko robione telefonem, w ciemnym pomieszczeniu

3 komentarze:

  1. to świetnie, gratuluję zmiany na lepsze i bliższe:))) a karteczka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cara.. to proponuję do tych tabletek jeszcze zwiększyć dawkę likarstwa w postaci scrapu, bo to likarstwo bardzo dobrze u Ciebie skutkuje, co widać na załączonym wyżej zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń