środa, 26 maja 2010

jak to miło mieć urodziny


W tym roku zostałam zasypana prezentami.
Może to przyczyna mojego wieku ;-).
W końcu raz w życiu ma się 30 lat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Irenka


Betik, jako, że Ona dużo ładniej obfociła kalendarzyk to zapraszam do Niej.
Nieopatrznie sie mnie zapytała co bym chciała dostać ;-)

Ania, jak zwykle poszalała i spełniła każdą moją zachciankę ;-)


Alina potrafi znaleźć takie cudeńka, że wymiękam.

Lili zachęca mnie do przeproszenia się z filcem ;-)


Pianka, już nie muszę tylko podziwiać Jej cudności, teraz mogę je na uszach nosić
Moja przyjaciółka poszalała i ręcznie bez maszyny uszyła mi taki woreczek na bieliznę, no miodzio

9 komentarzy:

  1. Toż to urodziny "na bogato" :) Piękny wiek, cudne prezenty, czegóż chcieć więcej? Męża?
    Z urodzinowymi pozdrowieniami:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego jeszcze raz )))))

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo piękny wiek!trzeba obchodzic hucznie :P sto lta!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja może tą drogą, bo dzisiejszy dzień był dość trudny i zagmatwany i choć dopiero przed chwilką, to na szczęscie skończył się korzystnie:) Samych najwspanialszych chwil, samych uśmiechów słonka każdego dnia i weny, weny, weny:))) Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. STO LAT :-)
    PS prezenciki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat, sto lat. A jednak sie przyznałaś ;o))

    Wszystkiego naj. cudowne prezenty.
    Ja za rok skończe 30 -tkę ;o))

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze, uśmiechu, szczęścia, miłości z okazji urodzin!!! :)
    Prezenty cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja dodam swoje sto lat dla ciebie


    Życzę Ci bogactw, dobrych przyjaciół,
    dobrego nastroju, dobrych wspomnień z przeszłości i dobrych pomysłów na przyszłość. Życzę słońca, śpiewu ptaków i spokoju duszy, Życzę pogodnych przygód i radosnych spotkań, śpiewu przy ognisku i dumania w fotelu, i żeby wszystko spełniło się szybko. Radości i zdrowia we wszystkich dniach życia. Spełnienia marzeń najskrytszych. Gwiazdki z nieba i rumieńców na twarzy. Niech Cię usypia światło księżyca i szum wiatru za oknem. Niech Cię budzi śpiew własnego słowika i słońca strumienie. Spokoju duszy i zimą różowych nauszników na uszy.101 dalmatyńczyków, 1001 upojnych nocy, 1001 drobiazgów, 100% pewności, 7 wspaniałych, 4 pancernych, 2 setek i zakąski, Strzału w 10, 1000000 Buziaków!


    http://www.youtube.com/watch?v=D8s_YmqnJNg&feature=related

    OdpowiedzUsuń