sobota, 23 października 2010

pokój





10 komentarzy:

  1. Nooo!!! Brak mi słów :)
    Powiem jak już zobaczę na własne oczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przytulny masz ten pokoik Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no kochana piękny, kolorowy pokój
    mam nadzieję, że uda mi się go zobaczyć na własne oczy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt pracy super !!!!!!!!!!!!!!! pokarz bardziej te pasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no bomba.. chyba też sie wprosze na jakąś kawusie :-) co by wszystko naocznie pooglądać

    OdpowiedzUsuń
  6. LADNIE , LADNIE .PROSZE O WIECEJ ZDJEC .

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam, widziałam na własne oczy... w rzeczywistości po stokroć piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci wyszedł ten pokój. ma swój własny klimat! na zimowe wieczory z ulubioną herbatą i książką w ręku. (:

    OdpowiedzUsuń