czwartek, 5 maja 2011

kwiatek od podstaw


Padło kiedyś zapytanie o kwiatki.
Zatem szybki kurs.
przepraszam za jakość zdjęć, ale robione w nocy

1. wycinam coś co przypomina kółka
tu najbardziej pożółkła książka w domu
2. gnę wycięte "kółka"

3. umieszczam ćwieka w środku "kółek"
tak, że wszystkie są połączone ze sobą

4. następnie dogniatam "kółeczka"
(lekko zdjęcie nie wywszło - ups)

5. tuszuje brzegi jak popadnie
a następnie przyklejam na pożądane miejsce w pracy
No i to wszystko ;-)




p.s. bardzo dziękuje za mile komentarze pod poprzednim postem
jest to naprawdę bardzo prosta karteczka i zajęła mi całe 15 min ;-)

13 komentarzy:

  1. Kwiatek zarąbisty, ale ta kartka wcześniejsza -mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu akurat faraon?! taka fajna książka! fajny kwiatek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąż Anabel dostała tą kartkę z kwiatkiem i od razu zgadł, że to z książki FARAON ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleś pięknie potraktowała "Faraona" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Faraon,, wiecznie żywy (czytaj kwitnący:)).
    Tak mi się kwiatek spodobał, że wstawiam link do niego na moim blogu robótkowym (kursiki jak kwiatki robić) ..... chyba się nie pogniewasz?
    Nie? ...no to dziękuję:) ja szybko znajdę no i dziewczyny się nauczą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha, bo ja wszystko wiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. damurek no coś Ty dumna jestem i blada ;-)
    daj linka na ten blog, bo coś nie umiem znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  8. U góry na ,,przemyśleniowym,, są przejścia na resztę moich blogów ... trzeba kliknąć na ,,Moja twórczość różnoraka,, - to blog robótkowy ... z lewej strony kursiki różnorakie.
    http://damurek2.blogspot.com/ - link na robótkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt gnieciuchowy, baaaardzo mi się podoba :) chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt :) i świetny kursik - na pewno mi sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i kwiatuszek ładny, ale jak można tak potraktować książkę - a fe, a fe , a fe...

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mi się zdaje , że zrobię takiego kwiatuszka

    OdpowiedzUsuń