sobota, 10 grudnia 2011

no to zaczęłam




9 komentarzy:

  1. grunt to świetnie zacząć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej późno niż wcale. Liczy się jednak dobry start ;o)) i przynajmniej falstart to nie był :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne :)
    ja tez ledwo zaczęłam, a tyle mam roboty, że nie wiem gdzie ręce wsadzić i od czego zacząć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nati! Fantastyczne karteczki!:-)
    Proste, ale bardzo efektowne!:-)
    Co to za papier? I jak zrobiłaś tę choinkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam pojęcia co to za papier, bo wiele lat temu go kupiłam i tak go chowałam, bo mi go szkoda było ;-)

    a choinka wykrojnikiem zrobiona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie napisała, że moim ;P bo innymi to się chwali ;P

    który to luzak??

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny start :) Piękny papier - tak te stare chowane i chuchane są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anabel właśnie nie wiem czyim, bo od Irenki też dostałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. no no ale mroźno u Ciebie tak zimowo :)
    Kreffcik

    OdpowiedzUsuń