poniedziałek, 4 czerwca 2012

...


Miły był ten poprzedni tydzień ;-)

7 komentarzy:

  1. nawet nie wiesz jak mnie raduje widok Twoich zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odczytuję to tak:
    Umówiłam się z fajnistymi ludzikami na grilla. a nim się spotkaliśmy musiałam nakarmić kozę kiełbasą żeby mi nie zżarła ziela (kozy wiadomo- są żarte) Zamiast grilla było ognisko, bo kumpel zapomniał węgla. Na szczęście wybaczyliśmy mu, bo każdą królewnę obdarzył bukietem pachnącego kwiecia. Nikt go nie zeżarł, bo wszyscy rzucili się na sałatkę.
    Ech... dobrze Ci się działo ))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no takiej historii bym nie wymyśliła ;-)
    bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. Linka, a to chyba pizza nie sałatka ;P
    moje kwiatki się znalazły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak to i ja bym pożyła;)

    OdpowiedzUsuń