czwartek, 29 stycznia 2009

nie lubię takich zabaw

Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę?

2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp. etc.)

3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.

To jest cała płytka która towarzyszyła mi w moim życiu gdy najwięcej się działo szczególnie w sprawach sercowych.
Cała płytka INIS jest dla mnie szczególna i praktycznie wszystkie piosenki z czymś mi się kojarzą.

4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu, na ich blogu...

Zapraszam do zabawy: joasiah, kreffcika

5. Miłego słuchania i wspominania...

6. Zabawę wymyśliła Ignezja.


No to w końcu się zebrałam i poszukałam na necie pioseneczki mojej ulubionej, bo rozumiem, że ma być tekst.

tekst piosenki Modlitwa o miłość - Carrantuohill

Płyta: INIS [2003]
Słowa: Anita Lipnicka


O Aniele mój, Panie moich snów,
Ty, co czuwasz przy Mnie dzień i noc -
Otwórz serce swe i wysłuchaj Mnie,
W Twoje ręce składam dziś Swój los!

Wciąż w pamięci mam tamten dziwny maj -
Długo śnieg bielił się w ogródku mym.
Wtedy przyszedł On - nie wiadomo skąd,
Tego dnia zakwitły pierwsze bzy.

Lato zeszło z gór, z nieba lał się miód,
Dałam poznać Mu smak moich ust.
Ja bawiłam się, a On mówił, że
Chciałby ze Mną brać niedługo ślub.

Wnet pierścionek dał, odpowiedzi chciał,
W oczach Mych prawdę ujrzał nocy tej.
Dzisiaj mija rok odkąd nie ma Go,
Gdy odchodził nie obejrzał się.

O aniele Mój, dobry Panie z chmur,
Ty, co czuwasz przy mnie dzień i noc -
Otwórz serce swe i wysłuchaj Mnie,
Pozwól mi naprawić tamten błąd!

Zmieniłam się - dzisiaj wierzę, że
Miłość to największy życia cud.
Ty jedyny wiesz gdzie On teraz jest,
Prowadź Mnie śladami Jego stóp.


A oto Piosenka, mam nadzieję, że WAM się spodoba

1 komentarz: