czwartek, 15 stycznia 2009

pokoik

Jako, że ostatnio miałam mega remont w mieszkaniu, to i dostałam jakieś stare meble. No i postanowiłam coś zrobić z moim pokoikiem - pracownią.
Oto efekt.



Jako, że jeszcze częsci mebli w mieszkaniu brakuje to i u mnie nie do końca poukładane.
No a najbardziej dumna jestem z biurka- stolika. Rozkręciłam starą maszynę, kupiłam blat i sama połączyłam 2 częsci razem i mam śliczne miejsce pracy, teraz się zastanawiam dlaczego nie zrobiłam go szerszym, hmmmm ;-)

7 komentarzy:

  1. Oj zazdroszczę Ci takiego pięknego miejsca scrapowego :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o łał jaki super stolik.a miejsca tam masz!!! u ciebie się zwalimy na scrapowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Waaaw!!! ale fajny pokoik, a stolik CUDNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. blacik fantastyczny, pokoik milusi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły burdelik, jak przystało na scraperkę, rzecz normalna! Ale ty masz rzeczy! Ja wymiękam przy Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz fajnie, ja może za jakieś 3-4 latka też się doczekam swojego pokoju - pracowi :)

    OdpowiedzUsuń