niedziela, 15 marca 2009

niespodzianki

Wczoraj zostałam obdarowana niesamowitymi prezencikami.
1. Wymiana składaczkowa. Śliczny składaczek produkcji Karoli, taki mega wiosenny i optymistyczny, a pudełeczko do niego zrobione to po prostu tylko pozazdrościć, takie równe, że dla mnie nie osiągalne do zrobienia.

2. Jajeczko zrobione na spotkaniu przez SentiMenti - moje kolory ;-).

3. Karteczka zrobiona przez Betik, obiecana, jako, że to pierwsze szycie na maszynie. Dla mnie karteczka to po prostu bomba. Stoi sobie na pułeczce i cieszy oko ;-).

4. Karteczka zrobiona przez Lili już Świąteczna. No miodzio po prostu.
Czy ja nie jestem szczęściarą ??? ;-)

5 komentarzy:

  1. Naprawdę szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekne prace nazbierałaś, sama nie wiem czego Ci najbardziej zazdroszcze...a na spotkaniu widac sie działo, oj działo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś jesteś:) cieszę sie, ze się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle prezentów na jednym spotkaniu...Nie może być:)

    OdpowiedzUsuń