sobota, 14 marca 2009

spotkanko Helios



Czy ja pisałam, że uwielbiam spotkania scrapowe ???
Po raz kolejny spędziłam miłą sobotę.

Tym razem na spotkanie miałyśmy zrobić składaczka.
Zabawy przy robieniu było masa.

A już na samym spotkaniu maiałyśmy zrobić jajeczko zawieszkę.
A tak z wylosowanego jajeczka cieszyła się Lili ;-).

Irena coś próbowała powiedzieć, ale chyba Jej nei wyszło, hihi.

No i w końcu pokazuję siebie.
jakoś tak nie umiem być poważna na zdjęciach.


Dostałam 2 kartki plus jajeczko i składaczka, ale o tym następnym razem.

6 komentarzy:

  1. Carra - było super :)
    Dziękuję za PIF-a :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Carra zdjęcie z tobą super! wariatki jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale WY szybkie dziewczyny :))Cieszę się, że mogłam Cię wyściskać :)) i dziękuję za prezencik :))A ja też mam fajne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń