środa, 23 marca 2011

hurt



12 komentarzy:

  1. Wow! Ale masówka:) Wygląda nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaleeee duuuużo!
    ja spanikowałam przez hurtowym zamówieniem...
    ale widzę, że Ty jesteś dzielna :)
    no i śliczne są...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! A jaka to okazja? I każda inna - ciekawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. no niesamowita produkcja! robi wrazenie :) czyżby jakiś ślub się szykował? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. łoooooo matko!!!!! zaszalałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jedyna. Naliczyłam 40, ale nie wiem czy się nie pomyliłam. Narobiłaś się.

    OdpowiedzUsuń
  7. w końcu widzę wszystkie razem ;P
    nieźle :)))
    ja na moimi nadal siedzę i dłubię ;((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jaki piękny hurcik:)Śliczne:))Pozdrawiam wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko podziwiam!! Ja hurtu nie potrafię!!

    OdpowiedzUsuń