poniedziałek, 12 września 2011

mini ogródek


8 komentarzy:

  1. jaaj! jak pięknie, a te koronki!! mmm! strasznie piekny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie klimatynie :)

    tz mam wkreta na wzosy, al narazie zyje w takim pierdolniku, z nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ogródek! Piękne wrzosy!
    Te kule z wikliny super wyglądają!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, bardzo stylowy, podoba mi sie koronka na tej ocynkowanej doniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak tak ,klimat bardzo po mojemu :) a wrzosy są fajne bo długo się trzymają !

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały, też mam swój, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem mini, ale można już go nazwać ogródkiem. Ja posiadam podobny w mieszkaniu, ostatnio nawet go pomniejszyłam o roślinki, bo zaczęły się niebezpiecznie rozrastać - zostałabym w dżungli, a nie cywilizowanym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń