środa, 18 lutego 2009

A dziś nie scrapowo

Jakiś czas temu jadłam przepyszne ciasteczka owsiane zrobione przez Betik.
Tak mi zasmakowały, że postanowiłam je upiec. No i teraz dość często je robie.

Przepis:
-3 szklanki płatków owsianych
-trochę masła
-cukier waniliowy
-pół szklanki cukru
-3 białka
-można dodać orzechy, migdały lub kto co lubi.

Płatki uprażyć na patelni z masłem. poczekać aż wystygną dodać cukier waniliowy i wszystkie dodatki (czyt. orzechy migdały - oczywiście posiekane)
Upić 3 białka z cukrem.
Wszystko ładnie wymieszać i wstawić do piekarnika (180-200stopni )na około 20 min.
Ile minut i na ile stopni to zależny od piekarnika.

Ciasteczka dobre zdrowe i smaczne ;-)








4 komentarze:

  1. Ależ smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no... jaki smaczny przepis:) Właśnie dzisiaj upiekłam:)) a jeśli chodzi o cukier waniliowy to dodaje się go w czasie prażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm.. wyglądają przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń