poniedziałek, 9 lutego 2009

wiele spraw

Bardzo się cieszę dziewczyny i nie tylko, wiem, że podgląda mnie mój Tata, że Wam się podoba scrapek. Ale od razu prostuję, to niestety nie ja wymyśliłam szablon do niego. Brałam udział w zabawie i tylko miałam skopiować scrapa. W życiu tylu dodatków bym nie użyła, bo niestety jestem dość ograniczona ;-).


W weekend spotkałam się z dziewczynami z czego się bardzo cieszę.
Było superzaście i bardzo targowo ;-)

Wylosowałam walentynkę Lili.
Dodatkowo Alina podarowała mi karteczkę. Z czego się bardzo cieszę.
No i trzecim prezentem była niespodzianka Jaśminowasi, za nasze pogaduchy i takie tam ;-).

Oto wszystkie prezenciki dla mnie.




3 komentarze:

  1. Piękne skarby masz w domu :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne macie spotkania. I takie prezenty. Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. toś tego wywyizła...:) Najbardziej Ci zazdraszczam tego prezenciku od jasminowasi:)

    OdpowiedzUsuń