czwartek, 6 października 2011

literka N

Zobaczcie co dostałam od Al.
Padłam z zachwytu.






15 komentarzy:

  1. Oj! Też bym padła!;-)
    Cudna literka - inicjał imienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah ta Al. :) Cudny pomysł miała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no.. tylko ciekawe gdzie Ty to powiesisz?? na tej ścinie w kropki? ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Anabel po prostu mi zazdrościsz ;p
    wredniaro jedna :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne zdjęcia :) dojdę do wprawy to będę wycinała po imieniu całym dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wycinać jak wycinać, ale jeszcze tak cudnie wykończyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja Ci zazdroszczę?? no co Ty!! po co mi N??
    ;P
    dobrze, że masz mamusię z ładnym domkiem, to se fajne zdjęcia porobiłaś ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez chce ;o) cudna literka i śliczne zdjęcia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anabel mówisz, że N by Ci się nie przydało, a co z córa ????
    TY wyrodna matko :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A jest wredne mam kilka"pogryzionych" i krzywo wyciętych :P ale trenuję z tym wycinannim i dochodzę do wprawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Natka... ja to bym zamówiła pozostałe literki do imienia, a potem je nakleiła na drzwi. A co, niech wszyscy wiedzą, że sobie takie cuda masz :)

    Nie wiem czy bawisz się w blogowe wyróżnienia, ale chcę żebyś wiedziała, iż Twój blog znalazł się na liście moich 16 ulubionych. ))))

    OdpowiedzUsuń
  12. A kuku :) Ha! Nie spodziewałaś się :)
    Dzięki kochana raz jeszcze za mój ARCIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z jak zazdrość mnie zżera, cudna litera! Aż rymuję:-)

    OdpowiedzUsuń